日本宝飾品市場規模、シェア、競争環境およびトレンド分析レポート:製品タイプ別(ネックレスおよびチェーン、イヤリング、指輪、ブレスレット、その他)、素材別(金、銀、プラチナ、ダイヤモンド、その他)、性別別(女性、男性、ユニセックス)、カテゴリー別(ブランド品、プライベートブランド)、エンドユーザー別 (大人、子供)、流通チャネル別(オンライン、オフライン):2025年から2033年までの機会分析および業界予測

レポートID : ROJP1025884  |  最終更新 : 2025年10月  |  フォーマット :  :   : 

JAPAN JEWELRY MARKET REPORT - TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION
2. RESEARCH METHODOLOGY
3. EXECUTIVE SUMMARY

  • 3.1 Market Highlights

4. VOICE OF CUSTOMER

  • 4.1 Product and Market Intelligence
  • 4.2 Factors Considered in Purchase Decisions
    • 4.2.1. Features
    • 4.2.2. Compatibility
    • 4.2.3. Durability
    • 4.2.4. Efficiency of Solutions
    • 4.2.4. After-Sales Support
    • 4.2.5. Consideration of Regulations

5. MARKET DYNAMICS

  • 5.1. Market Overview
  • 5.2. Demand Supply Analysis
  • 5.3. Import and Export Analysis
  • 5.4. Value Chain Analysis
  • 5.5. Porter’s Five Forces Analysis
  • 5.6. PESTLE Analysis
  • 5.7. Pricing Analysis
  • 5.8. Market Dynamics
  • 5.9 MARKET DRIVERS
    • 5.9.1 Foreign Companies Entering the Market Spurs Growth
  • 5.10 MARKET RESTRAINTS
    • 5.10.1 High cost of jewelry material restricts market growth.
  • 5.11 MARKET OPPORTUNITY
    • 5.11.1 Innovations in Design Accelerate Market Advancement
  • 5.12 PORTER'S FIVE FORCE ANALYSIS
    • 5.12.1 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 5.12.2 Bargaining Power of Suppliers
    • 5.12.3 Threat of New Entrants
    • 5.12.4 Threat of Substitute Products
    • 5.12.5 Intensity of Competitive Rivalry

6. MARKET SEGMENTATION (Market Size by Value - USD 2025-2033)

  • 6.1 By Product Type
    • 6.1.1. Necklaces and Chains
    • 6.1.2. Earrings
    • 6.1.3. Rings
    • 6.1.4. Bracelets
    • 6.1.5. Others
  • 6.2 By Material
    • 6.2.1. Gold
    • 6.2.2. Silver
    • 6.2.3. Platinum
    • 6.2.4. Diamond
    • 6.2.5. Others
  • 6.3 By Gender
    • 6.3.1. Women
    • 6.3.2. Men
    • 6.3.3. Unisex
  • 6.4 By Category
    • 6.4.1. Branded
    • 6.4.2. Private Label
  • 6.5 By End-user
    • 6.5.1. Adults
    • 6.5.2. Children
  • 6.6 By Distribution Channel
    • 6.6.1. Online
    • 6.6.1.1. Company Owned Website
    • 6.6.1.2. E-commerce Website
    • 6.6.2. Offline
    • 6.6.2.1. Exclusive Showrooms
    • 6.6.2.2. Supermarkets/Hypermarkets
    • 6.6.2.3. Others
  • 6.7 By Region
    • 6.7.1. North [Hokkaido and Tohoku]
    • 6.7.2. Central [Kanto and Chubu]
    • 6.7.3. South [Kansai, Chugoku, Shikoku, and Kyushu & Okinawa]

7. COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1. Expansion and Acquisition Analysis
    • 7.1.1. Expansion
    • 7.1.2. Acquisitions
  • 7.2. Partnerships/Collaborations/Agreements/Exhibitions

8 PATENT LANDSCAPE
9 CASE STUDIES
10. COMPANY PROFILES

  • 10.1 Kaji International Co., Ltd.
  • 10.2 Mikimoto & Co., Ltd.
  • 10.3 TASAKI Co., Ltd.
  • 10.4 AHKAH Co., Ltd.
  • 10.5 Richemont Japan Co., Ltd.
  • 10.6 Vendome Yamada Co., Ltd.
  • 10.7 Ponte Vecchio Hotta Co., Ltd
  • 10.8 SAZABY LEAGUE Co., Ltd.
  • 10.9 Tiffany & Co. Japan Inc.
  • 10.10 Kataoka Co., LTD.
  • 10.11Others

*List Not Exhaustive

11. MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS
12. STRATEGIC RECOMMENDATIONS
13. ABOUT US AND DISCLAIMER

Booklet
  • 最終更新 :
    Oct-2025
  • 予想年 :
    2025年~2033年
  • 納期 :
    即日から翌営業日

レポート言語: 英語、日本語

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