東南アジアSMEソフトウェア市場規模、シェア、競争環境およびトレンド分析レポート:提供形態別(サービスとしてのインフラストラクチャ、サービスとしてのプラットフォーム、サービスとしてのソフトウェア)、機能別(顧客関係管理(CRM)、エンタープライズ・リソース・プランニング (ERP)、エンタープライズ・コンテンツ管理(ECM)、サプライチェーン管理(SCM)、Web会議、ビジネス・インテリジェンス(BI)、ビジネス・プロセス管理、企業資産管理、 企業間取引 (B2B)Eコマース、その他)、サービス別(プロフェッショナルサービス、マネージドサービス)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド(SaaS))、業界別(銀行、金融サービス、保険(BFSI)、教育、消費財、小売、公共部門、製造業、ヘルスケアおよびライフサイエンス、通信業、メディアおよびエンターテインメント、Eコマースマーケットプレイス、その他):2025年から2033年までの機会分析および業界予測

レポートID : ROJP1125945  |  最終更新 : 2025年11月  |  フォーマット :  :   : 

TABLE OF CONTENTS FOR SOUTHEAST ASIA SME SOFTWARE MARKET REPORT

1. INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2. RESEARCH METHODOLOGY
3. EXECUTIVE SUMMAR
4. MARKET LANDSCAPE

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.2.1 Rapid Digitalization Increasing Demand for Efficient Business Management Software Solutions
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 Limited Financial Resources Hindering Small Businesses from Investing in Software Solutions
  • 4.4 Market Opportunity
    • 4.4.1 Cloud-Based Software Solutions Gaining Popularity Due to Cost-Effectiveness and Scalability
  • 4.5 Value Chain Analysis
  • 4.6 Regulatory Outlook
  • 4.7 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.7.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.7.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.7.3 Threat of New Entrants
    • 4.7.4 Threat of Substitute Products
    • 4.7.5 Degree of Competition

5. MARKET SIZE AND GROWTH FORECASTS (VOLUME)

  • 5.1 By Offering
    • 5.1.1 Infrastructure as a Service
    • 5.1.2 Platform as a Service
    • 5.1.3 Software as a Service
    • 5.1.4. Others
  • 5.2 By Function
    • 5.2.1 Customer Relationship Management (CRM)
    • 5.2.2 Enterprise Resource Planning (ERP)
    • 5.2.2.1 Finance & Accounting
    • 5.2.2.2 Human Capital Management
    • 5.2.2.3. Inventory Management
    • 5.2.2.4. Order Management
    • 5.2.2.5. Procurement
    • 5.2.2.6. Supply chain Management
    • 5.2.2.7. Project Management
    • 5.2.2.8. Material Requirement Planning (MRP)
    • 5.2.3. Enterprise Content Management (ECM)
    • 5.2.3.1. Content Management
    • 5.2.3.2. Document Management
    • 5.2.3.3. Social Media Monitoring Management
    • 5.2.3.4. Workflow & Case Management
    • 5.2.4. Supply Chain Management (SCM)
    • 5.2.5. Web conferencing
    • 5.2.6. Business Intelligence (BI)
    • 5.2.7. Business process management
    • 5.2.8. Enterprise Asset management
    • 5.2.9. B2B E-Commerce
    • 5.2.10. Others
  • 5.3 By Services
    • 5.3.1 Professional Services
    • 5.3.1.1 Digitalization
    • 5.3.1.2. Value Added Services
    • 5.3.1.3. Virtual Relationship Managers
    • 5.3.1.4. Analytics
    • 5.3.1.5. Others
    • 5.3.2. Managed Services
  • 5.4 By Deployment Type
    • 5.4.1 On-premise
    • 5.4.2 Cloud (SaaS)
  • 5.5 By Industry
    • 5.5.1 BFSI
    • 5.5.2 Education
    • 5.5.3. Consumer Goods
    • 5.5.3.1. Retail
    • 5.5.3.2. Product tracking
    • 5.5.3.3. Real-time data and analytics
    • 5.5.3.4. Automate processes
    • 5.5.3.5. Inbound and outbound reads
    • 5.5.3.6. Others
    • 5.5.4. Public sector
    • 5.5.5. Manufacturing
    • 5.5.6. Healthcare & Life science
    • 5.5.7. Telecommunication
    • 5.5.8. Media & Entertainment
    • 5.5.9. E-Commerce Marketplaces
    • 5.5.10. Others 
  • 5.6 By Geography
    • 5.6.1 Burma (Myanmar)
    • 5.6.2. Cambodia
    • 5.6.3 Indonesia
    • 5.6.4 Malaysia
    • 5.6.5 The Philippines
    • 5.6.6 Singapore
    • 5.6.7 Thailand
    • 5.6.8 Vietnam

6. COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration
  • 6.2 Strategic Moves
  • 6.3 Market Share (%)/Ranking Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 Yonyou
    • 6.4.2 Microsoft
    • 6.4.3 Infor
    • 6.4.4 Epicor
    • 6.4.5 Kingdee
    • 6.4.6 Unit4
    • 6.4.7 Intuit
    • 6.4.8 Aplicor
    • 6.4.9 Oracle (NetSuite)
    • 6.4.10 Xero
    • 6.4.11 Sage Intacct
    • 6.4.12 Assit cornerstone
    • 6.4.13. SAP
    • 6.4.14. FreshBooks
    • 6.4.15. Acclivity
    • 6.4.16. Workday
    • 6.4.17. Globallinker

7. MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE OUTLOOK

  • 7.1 White-space and Unmet-Need Assessment
Booklet
  • 最終更新 :
    2025年11月
  • 予想年 :
    2025年~2033年
  • 納期 :
    即日から翌営業日

レポート言語: 英語、日本語

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