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糖尿病対応食品市場規模シェア、競争環境、トレンド分析レポート:製品タイプ別(ベーカリー製品、乳製品、菓子製品、飲料、スナック、スプレッド、その他)、エンドコンシューマー別(子供、大人)、流通チャネル別(スーパーマーケットおよびハイパーマーケット、ドラッグストア/薬局、食料品店、オンラインストア、その他):2025年から2033年までの機会分析および業界予測

レポートID : ROJP1125940  |  最終更新 : 2025年11月  |  フォーマット :  :   : 

DIABETIC FOOD MARKET REPORT - TABLE OF CONTENTS

1. INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2. RESEARCH METHODOLOGY
3. EXECUTIVE SUMMAR
4. MARKET LANDSCAPE

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
    • 4.3.1 Increasing prevalence of diabetes and rising health awareness
  • 4.3 Market Restraints
    • 4.3.1 High cost associated with diabetic foods
  • 4.4 Market Opportunity
    • 4.4.1 Technological advancements and product innovations
  • 4.5 Value Chain Analysis
  • 4.6 Regulatory Outlook
  • 4.7 Porter's Five Forces Analysis
    • 4.7.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.7.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.7.3 Threat of New Entrants
    • 4.7.4 Threat of Substitute Products
    • 4.7.5 Degree of Competition

5. MARKET SIZE AND GROWTH FORECASTS (VOLUME)

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1. Bakery Products
    • 5.1.2. Dairy Products
    • 5.1.3. Confectionery Products
    • 5.1.4. Beverages
    • 5.1.5. Snacks
    • 5.1.6. Spreads
    • 5.1.7. Others
  • 5.2 By End Consumers
    • 5.2.1 Children
    • 5.2.2 Adults
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Supermarkets and Hypermarkets
    • 5.3.2 Drug Stores/Pharmacies
    • 5.3.3. Grocery Stores
    • 5.3.4. Online Stores
    • 5.3.5. Others
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 Asia-Pacific
    • 5.4.1.1 China
    • 5.4.1.2 India
    • 5.4.1.3 Japan
    • 5.4.1.4 South Korea
    • 5.4.1.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.4.2 North America
    • 5.4.2.1 United States
    • 5.4.2.2 Canada
    • 5.4.2.3 Mexico
    • 5.4.3 Europe
    • 5.4.3.1 Germany
    • 5.4.3.2 United Kingdom
    • 5.4.3.3 France
    • 5.4.3.4 Italy
    • 5.4.3.5 Rest of Europe
    • 5.4.4 South America
    • 5.4.4.1 Brazil
    • 5.4.4.2 Argentina
    • 5.4.4.3 Rest of South America
    • 5.4.5 Middle-East and Africa
    • 5.4.5.1 Saudi Arabia
    • 5.4.5.2 South Africa
    • 5.4.5.3 Rest Middle-East and Africa

6. COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration
  • 6.2 Strategic Moves
  • 6.3 Market Share (%)/Ranking Analysis
  • 6.4 Company Profiles (includes Global level Overview, Market level overview, Core Segments, Financials as available, Strategic Information, Market Rank/Share, Products and Services, Recent Developments)
    • 6.4.1. Nestle
    • 6.4.2. Danone
    • 6.4.3 Cargill
    • 6.4.4 Unilever
    • 6.4.5 PepsiCo
    • 6.4.6 Kraft Heinz Company
    • 6.4.7 Coca-Cola
    • 6.4.8 Mars
    • 6.4.9 Cadbury
    • 6.4.10 Kellogg's .
    • 6.4.11 Gourmia
    • 6.4.12. Fifty 50 Foods
    • 6.4.13. Archer Daniels Midland Company (ADM)
    • 6.4.14. Newtrition Plus
    • 6.4.15. Dharma Food International
    • 6.4.16. Others

7. MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE OUTLOOK

  • 7.1 White-space and Unmet-Need Assessment
Booklet
  • 最終更新 :
    2025年11月
  • 予想年 :
    2025年~2033年
  • 納期 :
    即日から翌営業日

レポート言語: 英語、日本語

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